streda 17. februára 2016

Zo zákulisia príbehov #2: Valentínsky špeciál




Keď sa MoonLyn dajú dokopy, je zaručené, že vytvoria naozaj zaujímavý projekt. Inak to nebolo ani teraz a nakoniec som sa nechala presvedčiť, aby som sa zúčastnila. (Nie, teraz hrozne kecám, keby som nechcela, nepresvedčil by ma nikto.)
Písanie je súčasťou môjho života už dlhé roky a v mojej hlave vzniklo hneď niekoľko príbehov. Ak by som chcela odpovedať na otázky o všetkých postavách z týchto príbehov, asi by ste nedovideli koniec tohto článku. Takže som si vybrala pár Raven Logan, ktorí sú hlavnými hrdinami v mojom najnovšom príbehu, ktorý stále nie je dokončený, s názvom Smrtiaci pohľad.


Aké vzťahy mali v minulosti tvoje postavy? 
Aké vzťahy mali? Myslím, že v tomto ohľade sú moje postavy dostatočne nudné. Raven, hlavná hrdinka, vlastne mala len jeden vzťah. Ten trval niekoľko rokov, poznáte to, sú spolu od strednej a tvoria dokonalý pár, o ktorom všetci vedia, že raz skončí pred oltárom. Boli spolu naozaj krásni, to mi verte, ale nakoniec to medzi nimi šťastne neskončilo. Raven totiž Marka nechtiac zabila pohľadom (alebo to asi aspoň myslí ona). No a v presvedčení, že je vrahyňa, sa ťažko upokojí natoľko, aby sa poobzerala po inom nápadníkovi. Logan je ešte nudnejší, keďže zasvätil život povinnosti. Sem-tam sa dostane do krátkeho romániku pripomínajúceho taliansku domácnosť, nakoľko si kvôli svojmu poslaniu musí nechávať isté veci pre seba (čo je totálne klišé). Ale ani tá najtolerantnejšia žena nedokáže vydržať prítomnosť muža, ktorý stále niekam mizne.

Stali sa tvojim postavám nejaké trapasy v súvislosti so vzťahmi? 
Nejaké trapasy sa v živote stali každému, ale musím sa priznať, že nad niektorými vecami som pri písaní ešte nerozmýšľala. Mohla by som tvrdiť, že ešte v príbehu nie som tak ďaleko, aby sa mi to podarilo zahrnúť, ale to by som hrozne klamala. Osemnásť kapitol je niečo viac ako polovica (aj keď s mojím písaním... ktovie), ale doteraz som sa venovala tomu, aby mi všetko nevybuchlo do tváre, takže... som sa tomu proste ešte nevenovala.

Potrpí si hlavná hrdinka/ hlavný hrdina na romantické gestá?
Raven mala milujúceho partnera, takže prišlo aj na romantiku. Kvety, čokoláda, spoločné večery a ďalšie záležitosti, pri ktorých priemerná žena proste musí slintať blahom. V súčasnosti je na tom dosť zle, ale viem si predstaviť, že by ocenila, ak by jej muž povedal, že nie je šialená. Logan síce nie je vysloveným romantikom, ale je to stará duša, takže žene otvorí dvere, zdvihne ju do náručia a možno občas urobí niečo úžasné, ale bude za tým skôr naučená automatika než zámer. Ale výsledok ostane rovnaký, nie? Niečo, čo vyzerá ako romantika.

Čo by povedali tvoje vedľajšie postavy na to, keby sa hlavní hrdinovia dali dokopy?
Keby sa dali Raven a Logan dokopy? Loganova matka by dostala mŕtvicu nasledovanú infarktom a pravdepodobne by na pár sekúnd zomrela, hoci je nesmrteľná. Jeho otec by sa najskôr uistil, že to nijako neobmedzí Loganovu schopnosť plniť povinnosti. Inak by to mal na saláme. Loganov brat... by oslavoval, pretože ho teší čokoľvek, čo dokáže naštvať ich matku a navyše sa mu Raven pozdáva. A Ravenina rodina? Radosťou, že je ich dcéra opäť normálna, by asi zahynuli. Ale zomreli by s úsmevom na perách.

Ako by sa tvoja hlavná postava vyrovnala so stratou chalana/baby alebo potenciálneho partnera? (prípadne s rozchodom?)
Raven prišla o svojho predchádzajúceho partnera a nevyrovnala sa s tým práve najlepšie. Verí, že ho zabila ona osobne a navyše to v nej prebudilo všelijaké schopnosti, čo z nej urobilo ustráchanú trosku. Väčšinu času verí, že sa pomiatla. To, alebo trpí nejakou neznámou exotickou chorobou, ktorá ju núti vidieť a cítiť divné veci. Dá sa povedať, že s „rozchodom“ sa práve dobre nevyrovnala. Logana tie zmarené šance aj hnevajú, ale radšej sa na to snaží nemyslieť. Vo všeobecnosti sú skvelá dvojka – jeden zatĺka, že sa niečo stalo a druhý si myslí, že zošalel.

Akú úlohu zohráva romantika v tvojom príbehu? 
Zatiaľ žiadnu, jediné romantické gesto bolo asi vtedy, keď Logan pobozkal Raven na čelo. Ona z toho nič nemala, lebo spala. Ja som ale beznádejná romantička, takže je možné, že sa tam toho objaví viac. Moje príbehy bez romantiky nedokážu fungovať a ja vlastne tiež nie. Len si na to všetci, vrátane mňa, budú musieť trochu počkať.

Čo by spravila hlavná hrdinka, keby sa o ňu bili dvaja muži?
Vo svojom momentálnom duševnom rozpoložení... by si to asi ani nevšimla.

Čo si myslíš o milostnom trojuholníku?
Milostným trojuholníkom sa vyhýbam, hoci vždy sa nájde niekto, kto predpokladá, že hlavná hrdinka môže skončiť aj s niekým iným ako hlavným hrdinom. V mojom prípade niečo také nehrozí. Ak sa tam vyskytne viac „potenciálnych partnerov“, alebo len vo všeobecnosti mužský postáv, nie je to kvôli ľúbostnej zápletke, ale preto, že by príbeh bol veľmi smutný, ak by tam bol len ústredný pár a ich rodičia.

Čo by si pomyslela tvoja postava po prvom bozku s chalanom?
Raven by bola najskôr šokovaná a v tomto štádiu deprimovaná, pretože by si myslela, že jej nový nápadník skončí ako ten predošlý. Pravdepodobne by sa zrútila a prestala by úplne premýšľať. Logan by asi takému chalanovi minimálne zlomil nos a vybil pár zubov.

3 komentáre:

  1. Zabila ho pohľadom? To čo je nejaký Clark Kent, kokos? :D :D :D Inak hento, že Loganovho brata teší všetko, čo naštve ich matku, je super :D :D :D Vlastne je to aj dosť reálny scenár. Rodinné vzťahy sú šialené a mám dojem, že aj u nás by sa našli takéto prípady. :D
    Oni dvaja znejú ako veľmi zaujímavá dvojka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ver mi, ona žiadny Clak Kent nie je, ale keďže nechcem prezrádzať, ak by sa k tomu dostal nejaký môj čitateľ, tak som to len takto zaobalila :D
      Rodinné vzťahy sú vždy šialené :D

      P. S.: ďakujem!

      Odstrániť