pondelok 14. marca 2016

Byť knihomoľom je ťažké




Pôvodne som mala rozpísaný trochu iný článok, ktorý bol hlboko úvahový a prudko filozofický... ale potom som k nemu začala hľadať obrázky, aby som sa inšpirovala, a miesto toho som stvorila úplne nový článok, ktorý vlastne ani nie je článok. Ide len o sériu gifov, ktoré popisujú problémy, ktorým čelí takmer každý priemerný knihomoľ. Bohužiaľ, obyčajní ľudia väčšine z nich nerozumejú. Alebo aspoň v to veríme.


Knihy, knihy, knihy! Môžem sa presťahovať do vašej knižnice? 
A ste si úplne istí, že nie je možné bývať v kníhkupectve?  


Och, tento svet je taký úžasný! Keby bol skutočný... 
Ako to myslíš, že ty si to nevieš ani len predstaviť? 


Ako to myslíš, že to má veľa strán a nie je to zaujímavé? 
Videl si tú mapu na začiatku? Tú zápletku? Tá kniha je proste tenká!


Nemám dostatok miesta, ale keď toto položím sem a toto sem, ešte sa mi sem niečo vojde... našla som túto úžasnú fantasy... 


Už len túto, túto, túto... Nemáte zľavu pri nákupe viac ako päťdesiatich kníh? 


Čože? Ty si myslíš, že film bol lepší? 
Neboj sa, moja krásna, ja k tebe tú škaredú osobu nepustím. 


Prednáška o niečom takom úžasnom ako kniha nemôže byť nikdy nudná. 
Nie si hoden toho, aby si ocenil jej nádheru!


Prepáč, hovoril si niečo? 


Kde je pokračovanie? Prečo to nemá pokračovanie? 
Ja nutne potrebujem ďalšiu stranu! Je to príliš dobré na to, aby to skončilo!


On jej spieva uspávanku? Ktorú pre ňu zložil? 
Čo je to za chlapa a kde sa dá kúpiť?


Čo som to práve teraz prečítala?
Kvôli tomuto som nespala do štvrtej do rána?!


  
Ako ste na tom vy? Tiež musíte riešiť podobné veci? Alebo ste už voči tomu imúnni?

4 komentáre:

  1. Pri treťom bode by sa ešte hodila otázka: "To nemá obrázky?" :D To zvyknú tiež ľudia spraviť, keď chytia knihu. :D Ale inak v podstate áno, sme nechápaní :( :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niečo podobné som tam pôvodne mala, ale nakoniec som to zmazala, aby tam nebolo priveľa otázok :)
      Ale je nutné dodať, aké šťastie, že knihomoli majú aspoň jeden druhého, aby sa chápali ;)

      Odstrániť
  2. Na ráno si mi spravila strašne fajn náladu. :D Ale najviac asi malá Agnes, to nikdy nechápem keď povedia že film je lepší + keď sa dozvieš že knihu nedržali ani v ruke. No a ešte strýko Fester, komu sa to ešte nestalo tak klame, alebo nie je pravý knihomoľ.
    Nevie ako sa ti tu majstruje s komentarmi, ale zdraví izzie22 :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že som ťa pobavila. :)
      A komentáre fungujú presne takto, len nabudúce neodpovedaj na iný komenetár ;)

      Odstrániť