utorok 10. januára 2017

Desať seriálových nocí #7: Štyria neprávom umierajúci


Skúškové v priamom prenose, v prenajatom byte ešte väčšia zima ako vonku a rozhodne vám drkocú zuby viac ako doma, kde je momentálne tak 25 stupňov pod nulou. Taj takto vyzerá idylka vysokoškoláka. Ale nevešajme hlavy, aspoň si môžeme pozrieť dobrý seriál. Ja prinášam ďalší článok do projektu, tentokrát bude zameraný na Štyri seriály, ktoré sa nikdy nedočkali pokračovania...


Star-Crossed
V podstate by sa to dalo popísať ako telenovela s trochou sci-fi. Nemala som síce o ňom bohvieako vysokú mienku, ale niektoré námety boli trochu viac zaujímavé ako ten zvyšok. Nakoniec to všetko asi vylepšili posledné epizódy. A keď som si seriál definitívne obľúbila, prišla posledná epizóda. Taký koniec? To chcelo pokračovanie. Lenže tvorcovia sa nakoniec rozhodli nepokračovať. Akurát vtedy, keď to konečne prestalo pripomínať klasický romantický seriál, kde hrali herci s trochu divokejším make-upom. Mohlo to byť také pekné sci-fi o možnej mimozemskej apokalypse. Aj keď neviem, prečo vybrali takých starých hercov, ktorí stvárňovali stredoškolákov...

Witches of East End
Na druhej strane, tento seriál som si obľúbila asi hneď po prvých minútach. Niečo v spojení matky, jej sestry a dvoch dcér fungovalo. Na čarodejnice som navyše mala vždy slabosť, Jennu Dewan zbožňujem a niektoré scény boli naozaj úžasné. Dokonca som pri pozeraní zabudla aj na to, že som pôvodne chcela prečítať knihu. Naozaj sa mi páčila zápletka točiaca sa okolo dvoch báb, ktoré zomierajú a znovu sa rodia a to všetko stále dokola kvôli zábavnej kliatbe. Dokonca sa tam objavilo nejaké tajné mesto a dokonca aj spriaznené duše. Seriál zrušili po druhej sérii, ktorú som sa ani nenamáhala pozerať. Na čo sa zbytočne tešiť na niečo, čo nakoniec nikdy nepríde? Podľa mňa sú iné seriály, ktoré mohli dávno zrušiť.

Kyle XY
Tento sladučký seriál som pozerala kedysi dávno v telke. Veľa si z neho nepamätám, snáď len toľko, že nad hlavným hrdinom sme slintali spolu so spolužiačkami cez prestávky a občas sme stihli aj hádať, kto to ten Kyle vlastne je a čo tam robí. Samozrejme, okrem toho to bol naozaj dobrý seriál, veľmi záhadný, s ktorým sa tvorcovia skutočne zahrali. Vybrali si dobrý motív, zvolili správne spracovanie a ani obsadenie neurazilo. Dosť dobre som sa aj zabávala, hlavne keď Kyleovi vysvetľovali niečo, čo bežní ľudia ovládajú na výbornú. Nakoniec seriál zrušili bez toho, aby sa obťažovali myslieť na všetkých tých fanúšikov, ktorí sa nikdy nedozvedia, ako to všetko malo skončiť. Nič na tom nezmení ani špeciálny bonus, ktorý vložili na DVD tretej série.

Terra Nova
Som si istá, že som všetky časti ani nevidela, ale seriál vyzeral zaujímavo. Dystopická budúcnosť, nejaké tie dinosaurie príšerky, tajomno a nikdy som sa ne vedela rozhodnúť, o čom to vlastne má byť. Niektoré časti boli naozaj dobré a iné ma nudili. Ale na druhej strane som nikdy nemala pocit, že by som mala prepnúť na inú stanicu, keď som už pozerala. Potom sa seriál akosi stratil z obrazoviek a len som si myslela, že televízia neodkúpila vysielacie práva. Až som to nakoniec nevydržala, začala som googliť a zistila som, že pokračovanie pôvodne byť malo, ale seriál bol zrušený. Vlastne ani neviem prečo, ale s tými výrobnými nákladmi by som sa asi nemala čudovať. Keby to dokázali natočiť za polovičnú cenu, možno by pokračovania aj bolo.


Čo na mňa ešte čaká:

Aj vy máte nejaký obľúbený seriál, ktorý prestali natáčať?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára