sobota 21. januára 2017

Desať seriálových nocí #8: Traja nedostatočne známi



V poslednom čase nerobím nič iné okrem písania bakalárky, čítania kníh a pozerania seriálov. Keďže vonku je zima, chodím tam len občas. Navyše sa snažím čo najviac si užiť voľno, kým nejaké mám. Keď som sa zamýšľala nad tým, aké seriály spomeniem v tomto článku, snažila som sa vybrať také, ktoré som ešte nestihla spomenúť. Nuž, bolo to naozaj ťažké, ale nakoniec vám prinášam Tri seriály, o ktorých by malo vedieť viac ľudí...


Emerald City 
Prvým seriálom je vlastne novinka, ktorú začala vysielať americká stanica NBC len nedávno, presnejšie 6. 1. 2017. V skutočnosti by malo ísť o seriál, ktorý veľmi voľne vychádza z predlohy od L. Franka Bauma. Áno, je to autor knihy o zemi Oz. Okrem mena Dorothy a niekoľkých iných maličkostí to s predlohou veľa spoločného nemá, ale to nemení nič na fakte, že tento seriál je naozaj zaujímavý. Nájdete tu iný svet, nové národy a pravidlá. Čarodejník nie je ničím magický a mágia je vlastne „mimo zákon“. Aj keď čarodejníc je tu naozaj hojne. Občas mi pripadá byť poriadne psycho a podľa mňa najironickejšia časť je, že herečka, ktorá v HP stvárnila Petúniu (Fiona Shaw), tu stvárňuje čarodejnicu.

Veronica Mars
Pamätám si, keď som videla prvú epizódu. Tento seriál pravidelne vysielali len cez letné prázdniny a ja som sa vždy tešila, keď si pozriem ďalšiu časť. Príbeh o tínedžerskej detektívke, ktorá riešila zaujímavé prípady, ale okrem toho nezabudla ani na svoje osobné drámy a tragédie. Podľa mňa mal tento seriál vždy obrovský potenciál a vďaka Kristen Bell, ktorá stvárnila Veronicu, sa stal takmer nezabudnuteľným. Škoda len, že to s ním tvorcovia nakoniec tak trochu vzdali. Každopádne, podľa mňa je to veľmi dobrý seriál, o ktorom sa dosť málo hovorí. Nájdete v ňom napätie, niekedy celkom zaujímavé takmer kriminálne zápletky, priateľstvo, sem-tam aj lásku, nejaký ten vtip – teda dokopy niečo, čo vás nikdy nebude nudiť.

Bitten 
Dobre, tento seriál som zatiaľ nedopozerala, zvládla som len prvú sériu. Nemala som časť na zvyšné. Tento seriál bol natočený na motívy kníh od Kelley Armstrong a sústreďuje sa na osudy prvej ženy, ktorá kedy bola premenená na vlkolaka. Hlavnú úlohu si tu zahrala Laura Vandervoot, ktorú ste zahliadli v Smallville alebo Supergirl. Hlavným ťahačom celého seriálu sú tak vlkolaci v zaujímavých podobách a ich osudy vo svete ľudí. Budete svedkami toho, ako sa vyrovnávajú so životom medzi ľuďmi a akými pravidlami sa riadia, aby vôbec prežili. Seriál mnohí považujú za slabší, ale ja si myslím, že má čo ponúknuť, hoci niekedy je zbytočne dramatický (ale to sa stáva mnohým seriálom). Prvá séria sa venuje riešeniu zaujímavého prípadu, ktorý ohrozuje hlavne bezpečnosť vlkolakov. Skôr ako skutočný záujem vás v pozeraní ďalších dielov povzbudí zvedavosť, ako to celé dopadne. Aj keď musím povedať, že posledná časť mala naozaj vražedný koniec, vďaka ktorému sa ďalšia séria stala jednoznačne nutnosťou.

Aké témy na mňa ešte čakajú? 





Poznáte aj vy seriály, o ktorých by malo vedieť viac ľudí?

2 komentáre:

  1. A fakt! Ja že odkiaľ mi je tá herečka taká povedomá. :D Ale inak celkom fajn seriál to je, aspoň zatiaľ. Dúfam, že sa z toho nevykľuje nejaká kravina. Inak videla si najnovšiu časť? Vôbec sa mi nepáčilo, čo sa stalo na konci s tými dvomi mladými a dúfam, že to nie je ozaj tak ako to vyzerá, lebo to asi nepredýcham.

    Aj ty si z Bitten videla len prvú sériu? Aj ja :D Som si aj povedala, že budem pokračovať, lebo mám všetko v compe, ale furt som sa k tomu neprebojovala. Akosi sa mi vôbec nechce.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatiaľ som videla len prvé dve časti, dnes asi zvládnem ďalšie dve. Zatiaľ sa mi to dosť páči, tak som zvedavá, ako to bude pokračovať. :)
      Nie, Bitten zatiaľ len prvú sériu, chystám sa aj na ďalšie, ale kedy sa k nim dostanem, to je vo hviezdach. :)

      Odstrániť