streda 8. februára 2017

Desať seriálových nocí #10: Jeden otravný favorit



Všetko raz musí skončiť a inak to nebude ani s týmto projektom. Snažila som sa, aby som hovorila o čom najväčšom počte rôznych seriálov, aby to nebolo nudné. Rozhodnutie, či sa mi to podarilo, nechám na vás. V tomto poslednom článku som si pre vás pripravila Jeden obľúbený seriál, ktorý mňa až tak neberie...


The Vampire Diaries 
Možno v tomto názore nebudem sama a možno si bude niekto myslieť, ako je možné, že nad tým seriálom neslintám. Pravdou je, že som bola skalným fanúšikom presne prvých dvoch sérií a pozeranie som vzdala pri tretej sérii asi pri tretej epizóde. Pamätám si, aká som bola „namotaná“, ako som netrpezlivo čakala na ďalšie a ďalšie časti. Seriál mal celkom schopnú zápletku, úžasné obsadenie a navyše niektoré postavy boli naozaj fascinujúce, napríklad Katherine alebo Damon. Hlavne kvôli nim som to zo začiatku pozerala, pretože obaja mali vyzerať ako ultimátne zlo a pritom to mali proste len ťažké (ale hej, na svedomí toho tiež mali viac ako len dosť).
V druhej sérii sa to trochu viac skomplikovalo. A tretia séria už bola skrátka až príliš. Najviac mi prekážalo to neustále preháňanie. Najskôr je najnebezpečnejšia Katherine, potom príde Elijah, neskôr sa ukáže Klaus a potom hybridy, no proste stále niečo. Pripomenulo mi to knihy, v ktorých nikto nikdy neostal dlho mŕtvy. Seriál proste pre mňa začal byť príliš všetko a ja som ho radšej prestala pozerať, hoci spolužiačky do mňa stále hustili, aké je to nádherné, dokonalé a ako prichádzam o úžasný zážitok. Nuž, rozhodla som sa, že budem opäť tá osoba s nepopulárnym názorom. Neznášala som seriál, ktorý v mojom okolí všetci milovali.


Rekapitulácia všetkých tém, ak by sa niekto chcel zapojiť:



Čo vy a populárne seriály? Ktorý nemáte radi vy, hoci ostatní ho zbožňujú?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára